مرغ عشق




   مرغ عشق


   وبلاگی در مورد مرغ عشق و خرید و فروش آن
نويسندگان وبلاگ
آمار و امكانات
»تعداد بازديدها:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 6
بازدید کل : 4327
تعداد مطالب : 7
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

طراح قالب

Template By: LoxBlog.Com

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
لينك دوستان
» قالب وبلاگ

» فال حافظ

» قالب های نازترین

» جوک و اس ام اس

» جدید ترین سایت عکس

» زیباترین سایت ایرانی

» نازترین عکسهای ایرانی

» بهترین سرویس وبلاگ دهی

ردیاب جی پی اس ماشین
ارم زوتی z300
جلو پنجره زوتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مرغ عشق و آدرس my-budgerigar.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آرشيو مطالب
پيوند هاي روزانه
» تعیین سن مرغ عشق

بمنظور انتخاب صحیح جفت بایستی توانایی تشخیص حدودی سن مرغ عشق را بدانیم این کار با استفاده از چند فاکتور میسر است

1 - رنگ بینی در اکثریت قریب به اتفاق جوجه ها رنگ بینی سفید متمایل به صورتی میباشد . در مرغ عشقهای جوان در نرها آبی آسمانی و در ماده ها رنگ سفید است . در مرغ عشقهای بالغ رنگ بینی نر آبی سیر و شفاف و در ماده ها یا سفید و یا قهوه ای است . در اکثر مرغ عشقهای پیر رنگ بینی سفید یا قهوه ای همراه با ترک میباشد . بعضا مشاهده میشود رنگ بینی در بعضی مرغ عشقهای بالغ لکه دار است که این برای مرغ عیب بوده و خوب نیست .

2 - رنگ چشم در همه جوجه ها رنگ چشم سیاه بوده و درشت دیده میشود . در مرغ عشق های جوان دور مردمک را حلقه ای قهوه ای یا خاکستری فرا میگیرد . در مرغ عشق های بالغ رنگ اطراف مردمک سفید میشود . در ایام مستی و هیجان چشمها دریده و مردمک برای چند ثانیه به نقطه سیاهی تبدیل میشود . در ایام پیری چشمانی خسته و خمار دارد که به یه نقطه خیره میماند . نوعی مرغ عشق است که رنگ چشمانش متمایل به قرمز بوده و تا ابد اینگونه میماند . و در بعضی از مرغ عشقها یک چشم سیاه میماند و دیگر چشمش تغییرات گفته شده را دارد .

3 - رنگ پر در جوجه ها ، نرم و لطیف است و پرهای ریزی داشته و دمش کوتاه است . در مرغ عشقهای جوان کمی لطافتش را از دست داده و خطوط زیادی در سر و گردن دارد . در بلوغ بعد از اولین تولک رنگش شفاف شده خطوط سر و گردن کم شده و پرها براق است . در پیری ژولیدگی را در پرها میتوان دید و بعضی قسمتهای بدن مرغ عشق پیر حالت کچلی پیدا میکند 4 - رنگ پوست پاها در جوجه ها قرمز است در مرغ عشقهای جوان و بالغ صورتی و در مرغ عشقهای پیر کدر میشود

5 - رفتار و چهره جوجه مرغ عشق همانند بچه سایر حیوانات قیافه دوست داشتنی داشته و همه چیز را نوک میزند و بازیگوشی میکند . مرغ عشق جوان و بالغ قیافه مسممی داشته و مستی میکند وسر و صدا میکند با جفت نوک به نوک میشود و غذا در دهان همدیگر میگذارد . در مرغهای پیر شکستگی و نامیدی در چهره اش قابل رویت بوده و به نقطه ای خیره میشود گویی برای گفتن حرفهای زیادی دارد

. و فاکتورهای دیگری هم هست که ما به این مطالب اکتفا میکنیم .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







نويسنده : مهدی | تاريخ : سه شنبه 28 خرداد 1392برچسب:تعیین سن مرغ عشق,مرغ عشق, | نوع مطلب : <-PostCategory-> |
» عناوين آخرين مطالب